مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 تیر 1400 ساعت 02:152021-06-26سياسي

طرح مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی


رییس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران، مشکلات و چالش های بازنشستگان را مطرح و از رییس جمهور منتخب درخواست کرد رفع این مشکلات را در دستور کار دولت خود قرار دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، علی دهقان کیا در گفتگو با خبرنگار مهر به مطالبات بازنشستگان از رییس جمهور دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: یکی از مشکلات بازنشستگان تأمین اجتماعی این است که دولتمردان قانون را عمل نمی کنند و به آن اهمیت نمی دهند.

به همین دلیل یکی از مواردی که می خواهیم در دولت آینده مدنظر قرار گیرد، اجرایی شدن قوانین موجود و همچنین تدوین آیین نامه هایی است که در حال حاضر به مشکل برخورده و اجرا نمی شود.

وی افزود: هم اکنون کارگرانی را داریم که به صورت موقت در حال کار هستند و این ظلمی آشکار به آنهاست و به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شش ماه فرصت داده شده تا آیین نامه ای برای دائمی شدن قرارداد این کارگران و کار مستمر آنها تدوین کند.

رییس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران تصریح کرد: این مورد یکی از موضوعاتی است که در قانون داریم ولی اجرایی نمی شود و باید برای آن آیین نامه مناسبی تدوین شود.

وی به ماده 41 قانون کار اشاره و تأکید کرد: هر ساله شورای عالی کار براساس ماده 41 قانون کار نسبت به افزایش حقوق کارگران اقدام می کند که متأسفانه در سال گذشته علیرغم تورم اعلام شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی

طرح مشکلات بازنشستگان تامین اجتماعی