مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 5 تیر 1400 ساعت 09:552021-06-26سياسي

شاعران پارسی سرا از «شهید چمران» گفتند/ یک لحظه جدا نگشت از راه امام


«شب شهید مصطفی چمران» به همت گروه بین المللی هندیران به منظور پاسداشت یاد و خاطره این شهید والامقام و با حضور استادان، شاعران و هنرمندان فارسی زبان در فضای مجازی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، شب شهید مصطفی چمران به همت گروه بین المللی هندیران، به منظور پاسداشت یاد و خاطره این شهید والامقام با حضور استادان، شاعران و هنرمندان فارسی زبان در فضای مجازی برگزار شد.

این نشست مجازی با حضور شاعرانی از کشورهای ایران، هند، پاکستان، افغانستان، بنگلادش و.

شعرخوانی استادانی از جمله علیرضا قزوه، عبدالرحیم سعیدی راد، امیر عاملی، جواد عسگری، مهدی باقرخان، محمدمهدی عبداللهی، عزیز آذین فرد، سید سکندر حسینی و بانوان: نغمه مستشار نظامی، فاطمه نانی زاد، مرضیه فرمانی و .

برگزار شد.

در آغاز این ویژه برنامه، علیرضا قزوه پیرامون شخصیت برجسته، زندگی و آثار شهید دکتر مصطفی چمران، شعر زیر را به اشتراک گذاشت: تویی که دم از قیامت می زنی اگه مردی قید دنیا رو بزن اسم مصطفای چمران که می آد زنگ زورخونه مولا رو بزن وقتی اسمتو می آرم به زبون عطر خنده ت می پیچه تو باغ گل مرشدا به احترامت پا می شن رخصت از چشات می گیره داش آکل زورخونه یک قتلگاهه، قتلگاه کی میگه میدون زوره، زورخونه؟ آقا مرشد! واسم از علی (ع) بخون! وقتی نیستی سوت و کوره زورخونه لوطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاعران پارسی سرا از «شهید چمران» گفتند/ یک لحظه جدا نگشت از راه امام

شاعران پارسی سرا از «شهید چمران» گفتند/ یک لحظه جدا نگشت از راه امام