مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 11:402021-06-25سياسي

منتخبین مردم نعمت حضور را قدر بدانند


نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: کسانی که در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی انتخاب شده اند باید این نعمت حضور را قدر دانسته و برای حل مشکلات و گرفتاری های مردم تلاش کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حجت السلام نوری در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار کرد: هفته تلاش کند؛ زیرا اکنون شمار قابل توجهی از شرکت های تولیدی و کارخانه ها تعطیل بوده و بیکاری و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را رنج می دهد.

حجت الاسلام والمسلمین نوری گفت: رییس جمهور منتخب باید به وعده خود درزمینهٔ مبارزه با فساد، رفع تبعیض و ایجاد عدالت اجتماعی در جامعه، جامه عمل بپوشاند و همه ما هم کمک می کنیم به فضل الهی این اهداف در کشور محقق شود.

امام جمعه بجنورد اظهار داشت: اگرچه شاید در نگاه اول میزان مشارکت در انتخابات اخیر به نسبت انتخابات های گذشته پایین تر بود؛ اما اگر به جوانب و شرایط برگزاری انتخابات اخیر توجه کنیم می بینیم به رغم تمام مشکلات و تلاش های دشمنان، مشارکت مردم در انتخابات اخیر چشمگیر بوده است.

وی با اشاره به شرایط کرونایی و درگیر بودن بسیاری از خانواده ها با این بیماری، افزود: در چنین شرایطی بسیاری از گردهمایی ها و جلسات و میتینگ ها و تبلیغات خیابانی که منجر به شور و هیجان انتخاباتی می شد، تعطیل شده بود و در مساجد و سایر مر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منتخبین مردم نعمت حضور را قدر بدانند

منتخبین مردم نعمت حضور را قدر بدانند