مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 08:352021-06-25سياسي

آمریکا به دنبال فرصت سوزی است/ ایران قربانی تروریسم


امام جمعه رویان با بیان اینکه آمریکا به دنبال فرصت سوزی در مذاکرات است، گفت: آمریکایی ها فقط شعار رفع تحریم ها را ظاهری سر می دهند.

- ، حجت الاسلام عباس معصومی در نخستین خطبه های نماز جمعه تیرماه شهر رویان به میزبانی مسجد جامع این شهر با اشاره به مذاکرات ایران و کشورهای غربی بیان کرد: آمریکا با شعار رفع تحریم ها و با همراهی واسطه گران خود همچنان به دنبال فرصت سوزی است و تاکنون هیچ گونه از تحقق تعهدات خود را عملی نکرده است.

امام جمعه رویان بیان کرد: باید در این زمینه هوشیار بود و به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی توجه کرد زیرا فصل الخطاب است.

وی افزود: در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تیرماه سال 60 و اوج میدان داری و اعمال قدرت منافقین و در رأس همه آنها انفجار دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی و شهادت شهید بهشتی و 72 نفر از یاران امام خمینی (ره) بود، افزود: منافقین بالغ بر 17 هزار شهروند ما شامل جوان و پیر و زن و مرد را به شهادت رساندند و همچنان مدعی حاکمیت بر ایران هستند.

امام جمعه رویان گفت: این گروهک از آنجا که از پشتیبانی استکبار جهانی برخوردار هستند همواره این توهم را دارند که می توانند به حاکمیت ایران دست یابند در حالی که مردم ایران اسلامی به خوبی با جنایات این گروهک منافق همراه با دشمنان نظام و انقلاب آشنا هستند و اجازه خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا به دنبال فرصت سوزی است/ ایران قربانی تروریسم

آمریکا به دنبال فرصت سوزی است/ ایران قربانی تروریسم