مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 06:502021-06-25ورزشي

دلیل محکم برای هم گروه نشدن ایران و عربستان در انتخابی جام جهانی!


قرعه کشی انتخابی جام جهانی 2022 قطر چندین روز دیگر برگزار می شود و قطعا ایران و عربستان به دلایل متعددی دوست ندارند با همدیگر هم گروه شوند! - دلیل محکم برای هم گروه نشدن ایران و عربستان در انتخابی جام جهانی! قرعه کشی انتخابی جام جهانی 2022 قطر چندین روز دیگر برگزار می شود و قطعا ایران و عربستان به دلایل متعددی دوست ندارند با همدیگر هم گروه شوند! گروه ورزشی جی پلاس؛ قرعه کشی انتخابی جام جهانی 2022 قطر روز دهم تیر برگزار می شود و ایران یکی از تیم هایی است که سرنوشت خود را در مرحله بعد می شناسد.

در این قرعه کشی ایران در سید یک قرار دارد و این احتمال وجود دارد که با هر تیمی جز ژاپن (به علت حضور در سید مشترک با ایران) رو به رو شود.

یکی از این احتمالات، هم گروهی ایران و عربستان است که می تواند به دردسری برای تعیین میزبان بازی های دو تیم منجر شود.

از زمان مناقشه فوتبالی ایران و عربستان، دو تیم در سطح تیم ملی بزرگسالان با همدیگر رو به رو نشده اند و مشخص نیست در صورت رویارویی، باز هم بحث مناقشه قدیمی و بازی در زمین بی طرف مطرح خواهد شد یا خیر اما در قرعه کشی انتخابی جام جهانی این احتمال وجود دارد که ایران از سید یک و عربستان از سید سه در یک گروه قرار گیرند! سخنگوی AFC اعلام کرده در صورت همگروهی ایران و عربستان در مرحله پایانی انتخابی جام جهانی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل محکم برای هم گروه نشدن ایران و عربستان در انتخابی جام جهانی!

دلیل محکم برای هم گروه نشدن ایران و عربستان در انتخابی جام جهانی!