مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 4 تیر 1400 ساعت 05:402021-06-25بين الملل

تایوان: باید برای جنگ احتمالی با چین آماده باشیم


وزیر خارجه تایوان با اشاره به تحرکات نظامی ارتش چین در اطراف این منطقه تاکید کرد که باید برای درگیری نظامی احتمالی با چین آماده باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جوزف وو وزیر خارجه تایوان در مصاحبه با شبکه سی ان ان مدعی شد که تهدیدات روزافزون چین علیه این منطقه خودمختار نشان می دهد که ما باید برای یک درگیری نظامی احتمالی آماده باشیم.

  اظهارات وزیر خارجه تایوان یک هفته پس از بزرگترین رزمایش هوایی جنگنده های چینی در نزدیکی حریم هوایی این کشور مطرح می شود.

  وزارت خارجه چین درباره این رزمایش هوایی که با حضور 28 جنگنده و بمب افکن صورت گرفته گفته بود، رزمایش هوایی گسترده نیروی هوایی این کشور بر فراز منطقه شناسایی پدافند هوایی تایوان، اقدامی ضروری در شرایط امنیتی کنونی در تنگه تایوان به منظور حفظ حق حاکمیت ملی بود .

وو در ادامه افزود: به عنوان تصمیم گیرندگان تایوان ما نمی توانیم خطر کنیم و باید هر لحظه آماده باشیم.

وقتی که حکومت چین می گوید از زور دست نخواهند کشید و رزمایشهای نظامی اطراف تایوان انجام می دهند ما باید فکر کنیم که این تهدیدات واقعی هستند.

  جوزف وو که یکی از حامیان سرسخت جدایی چین از سرزمین اصلی چین است پیش از این نیز تاکید کرده بود که در صورت حمله نظامی ارتش چین تایوان تا آخر می جنگد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تایوان: باید برای جنگ احتمالی با چین آماده باشیم

تایوان: باید برای جنگ احتمالی با چین آماده باشیم