مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 17:552021-06-24سياسي

سرپرست جدید فرمانداری مهران معارفه شد


سرپرست جدید فرمانداری مهران با حضور معاون سیاسی استاندار ایلام معارفه شد.

- الیاس فتاحی در مراسم معارفه سرپرست جدید فرمانداری مهران اظهار اظهار کرد: مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی ایران یک امانت الهی است که از فردی به فردی دیگر منتقل می شود، بنابراین انچه که مهم است این است که در طول تصدی مسئولیت همواره امانتدار خوبی هم برای نظام و هم مردم باشیم.

وی با بیان اینکه مدیران در نظام اسلامی، بخصوص در جمهوری اسلامی ایران که آغشته به خون مقدس شهداست باید دارای ویژگی هایی چون صداقت، مردم داری و مشورت پذیری باشند و در پیشبرد امور همواره معتقد به خرد جمعی باشند، گفت: مدیر صادق می تواند اعتماد عمومی مردم که مهم ترین سرمایه اجتماعی است را جلب کند، و با مردم داری، روی گشاده و سعه صدر به مشکلات مردم و درخواست های آنان رسیدگی نماید.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با اشاره به اینکه از ویژگی های مهم دیگر یک مدیر، مشورت پذیری و بهره گیری از خرد جمعی است، ابراز داشت: مدیر خود محور و یک دنده راه به جایی نخواهد برد و از طرفی انسان ها کامل نیستند و در بعضی حوزه ها قطعا نیاز به مشاوره و راهنمایی اهل فن دارند.

وی با اشاره به کنگره عظیم اربعین و ساختار مدیریتی ویژه آن در مهران تصریح کرد: سالانه میلیون ها نفر از جای جای کشور به قصد زیارت عتبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرپرست جدید فرمانداری مهران معارفه شد

سرپرست جدید فرمانداری مهران معارفه شد