مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 17:552021-06-24سياسي

برنامه ریزی برای سفرهای مطبوعاتی وظیفه کیست؟


یکی از اعضای انجمن روابط عمومی، برنامه ریزی برای سفر های مطبوعاتی را از وظایف روابط عمومی ها دانسته و مواردی که در این برنامه ریزی در مورد وسایل نقلیه سفر ها باید رعایت شود را برشمرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالله اسکویی _ عضو انجمن روابط عمومی ایران_ در یاد داشتی به برشمردن مواردی که روابط عمومی ها باید برای اجرای برنامه سفر مطبوعاتی رعایت کنند پرداخته و برنامه ریزی سفر ها و بازدید های مطبوعاتی را یکی از وظایف و اقدامات ارزشمند و ستودنی روابط عمومی ها دانسته است.

در این یادداشت آمده است: مصیبت جبران ناپذیر از دست رفتن دو همکار ارزشمند رسانه ای و مجروح شدن برخی از آنان در جریان بازدید از پروژه هاب حوزه محیط زیست و دریاچه ارومیه به دعوت سازمان محیط زیست کشور و ستاد احیای دریاچه ارومیه بار دیگر اهمیت برنامه ریزی جامع در سفر ها و بازدیدهای مطبوعاتی را نمایان می سازد.

برنامه ریزی سفر ها و بازدید های مطبوعاتی یکی از وظایف و اقدامات ارزشمند و ستودنی روابط عمومی هاست که باعث آشنایی افکار عمومی با فعالیت های هر سازمان می شود.

اما در اجرای این سفر ها هزار نکته باریک تر از مو نهفته که توجه به موضوع ایمنی و حفاظت از جان خبرنگاران مهمترین آنان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای سفرهای مطبوعاتی وظیفه کیست؟

برنامه ریزی برای سفرهای مطبوعاتی وظیفه کیست؟