مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 15:302021-06-24سياسي

مهمترین رسالت کمیته امداد توانمندسازی جامعه هدف است


مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر گفت:مهمترین رسالت کمیته امداد امام خمینی (ره)، توانمندسازی جامعه هدف این نهاد است که از تمام ابزارهای موجود استفاده می شود.

- ، محمدرضا میری بعد از ظهر پنج شنبه در نشست با نماینده دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مهمترین رسالت کمیته امداد، توانمندسازی جامعه هدف این نهاد است که از تمام ابزارهای موجود استفاده می شود.

وی افزود: در این راستا، بسته هایی در قالب اشتغال، مسکن، فرهنگی و تهیه جهیزیه برای این خانواده ها در نظر گرفته می شود تا زمینه توانمندسازی آنها فراهم شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر تصریح کرد: برای توزیع عادلانه امکانات، ضمن ایجاد سطح بندی نیازها، طوری عمل می کنیم که میزان وابستگی این خانواده ها به کمیته امداد کمتر شود.

میری عنوان کرد: طی یک سال از عمر مجلس انقلابی، شاهد توجه خوبی به جامعه هدف کمیته امداد هستیم که نمونه بارز آن ارائه تسهیلات برای ایجاد یک هزار و 800 شغل در استان بوشهر است.

وی با قدردانی از فعالیت های انجام شده طی سنوات گذشته به خانواده های تحت حمایت این نهاد، ادامه داد: به دنبال این هستیم که در سال جاری 175 واحد مسکن از محل تفاهم نامه با سازمان برنامه و بودجه و 500 واحد مسکن از محل تفاهم نامه با بنیاد مستضعفین برای جامعه هدف در شهرستان دشتستان بسازیم که ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین رسالت کمیته امداد توانمندسازی جامعه هدف است

مهمترین رسالت کمیته امداد توانمندسازی جامعه هدف است