مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 14:552021-06-24ورزشي

اصفهانی ها پشتیبان و حامی ذوب آهن و سپاهان هستند


مربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک با بیان اینکه فوتبال خود را با ذوب آهن آغاز و با سپاهان تمام کرده ام، گفت: با وضعیت هواداران خوب دو تیم سپاهان و ذوب آهن آشنا هستم و می دانم که مردم اصفهان همیشه از تیم های خود حمایت می کنند.

- علی اکبر دهقان امروز (پنجشنبه- 3 تیرماه) در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال اظهارکرد: حدود 32 سالی می شود که در اصفهان زندگی می کنم و هواداران دو باشگاه بزرگ ذوب آهن و سپاهان را می شناسم و می دانم مردم اصفهان پشتیبان تیم های خود هستند و در هر شرایطی به تیم خود کمک می کنند.

خوشحالیم که در اصفهان هستیم و علیرضا منصوریان همیشه از اصفهان به نیکی یاد می کند و تکه کلام ایشان این است که اصفهان شهری زیبا و پرقدمت است.

وی افزود: کادر فنی و اعضای کادر فنی به بازیکنان تاکید کرده اند که نباید به جایگاه ذوب آهن در جدول نگاه کنیم و حساب ویژه ای روی تیم حریف باز کرده ایم.

ذوب آهن تیم پرمهره و خوبی است.

به طور قطع فردا بازی سختی پیش رو داریم و باید تمام تمرکز خود را در زمین بگذاریم تا بتوانیم نهایت استفاده را از تلاش بازیکنان و امتیازات لازم کسب کنیم.

وی در خصوص بحث داوری تصریح کرد: بازی برای هر دو تیم حساس است، اما سرمربی تیم تاکید کردند با توجه به اینکه آقای اکبریان داور این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهانی ها پشتیبان و حامی ذوب آهن و سپاهان هستند

اصفهانی ها پشتیبان و حامی ذوب آهن و سپاهان هستند