مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 11:052021-06-24اجتماعي

چرا تلفن های صنعتی باعث کاهش هزینه در کسب و کار می شوند؟


با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از سیستم های تلفنی IP در تمامی کسب و کار ها ، نیازمند تلفن هایی با کاربری صنعتی در محیط های کارگاهی هستیم.

تلفن صنعتی تحت شبکه با پشتیبانی از پروتکل SIP برای پاسخگویی به درخواست مشتریانی ساخته شده که نیازمند تلفن هایی با مقاومت بالا در برابر ضربه، - با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از سیستم های تلفنی IP در تمامی کسب و کار ها ، نیازمند تلفن هایی با کاربری صنعتی در محیط های کارگاهی هستیم.

تلفن صنعتی تحت شبکه با پشتیبانی از پروتکل SIP برای پاسخگویی به درخواست مشتریانی ساخته شده که نیازمند تلفن هایی با مقاومت بالا در برابر ضربه، گرد و غبار و آب می باشند.

تلفن های صتعتی ایده آل برای پارکینگ ها، زندان ها، سکوهای راه آهن، مترو، بیمارستان ها، ایستگاه های پلیس، آسانسور ، دستگاه های خودپرداز ، استادیوم ها، محیط های خارج از ساختمان، کارگاه ها و کارخانجات می باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا بنابر اعلام جوان پردازش ، تلفن های دیواری فلزی از ورق آهن ، آلومینیوم و یا استیل با استاندارد بالا تولید می شوند، مقاومت بیشتری در برابر خرابکاری ها دارند و اطمینان حاصل می کنند که عملکرد اصلی تماس همیشه حفظ می شود.

تلفن فلزی را می توان به عنوان تلفن کیوسک در داخل اتاقک کیوسک نیز نصب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا تلفن های صنعتی باعث کاهش هزینه در کسب و کار می شوند؟

چرا تلفن های صنعتی باعث کاهش هزینه در کسب و کار می شوند؟