مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 10:402021-06-24سياسي

تحویل 140 هزار واحد مسکونی محرومان تا پایان دولت


ساخت 140 هزار واحد مسکونی ویژه محرومان را در کشور آغاز کردیم و تاکنون 74 هزار واحد تحویل داده شده و بقیه واحدها هم ظرف یک ماه آینده به بهره برداری می رسد.

- ، محمدباقر نوبخت بعدازظهر پنج شنبه در آیین افتتاح سه هزار و صدمین واحد مسکونی محرومان در گلستان اظهار کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب مبنی بر احداث واحدهای مسکونی برای افراد بی سرپناه و محروم در کنار اقدامات بزرگ همچون ساخت سد، راه آهن و غیره، توجه به مسکن محرومان هم در اولویت های دولت قرار دارد.

معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه افزود: ساخت 140 هزار واحد مسکونی ویژه محرومان را آغاز کردیم و تاکنون 74 هزار واحد تحویل داده شده و بقیه واحدها هم ظرف یک تا دو ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان کرد: تلاش می کنیم که افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی با حمایت دولت صاحبخانه شوند.

گفتنی است سه هزار و صدمین واحد احداثی برای محرومان و اقشار کم درآمد روستایی استان گلستان با حضور، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستای سقر یلقی شهرستان آق قلا افتتاح و به بهره برداری رسید.

برای احداث این واحدها که هر یک از 40 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با بازپرداخت 15 و 25 میلیون تومان کمک بلاعوض برخوردار هست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل 140 هزار واحد مسکونی محرومان تا پایان دولت

تحویل 140 هزار واحد مسکونی محرومان تا پایان دولت