مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 10:202021-06-24سياسي

اورتگا مخالفین بازداشتی را به در خطر انداختن امنیت ملی نیکاراگوئه متهم کرد


دانیل اورتگا، رییس جمهور نیکاراگوئه گفت: طی این ماه 20 نفر برای حفاظت از امنیت نیکاراگوئه دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفتند، نه به دلیل سیاستمدار بودن یا کاندیدای ریاست جمهوری بودن.

- اورتگا مخالفین بازداشتی را به "در خطر انداختن امنیت ملی" نیکاراگوئه متهم کرد دانیل اورتگا، رییس جمهور نیکاراگوئه گفت: طی این ماه 20 نفر برای حفاظت از امنیت نیکاراگوئه دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفتند، نه به دلیل سیاستمدار بودن یا کاندیدای ریاست جمهوری بودن.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از رویترز، در هفته های اخیر ، دولت اورتگا چندین مخالف سیاسی را در آستانه انتخابات نوامبر بازداشت کرده بود ، از جمله آرتورو خوزه کروز سکیرا و کریستیانا چامورو ، امیدهای ریاست جمهوری ، هر دو این افراد سعی داشتند اورتگا را از رسیدن به کرسی ریاست جمهوری برای چهارمین بار باز دارند .

اورتگا در یک سخنرانی در سالگرد تولد رهبر انقلاب ، کارلوس فونسکا آمادور که به صورت زنده از تلویزیون پخش شد، گفت: در اینجا ما سیاستمداران را قضاوت نمی کنیم ، ما داوطلبان را قضاوت نمی کنیم ، ما مجرمان را که علیه کشور ، علیه امنیت آن و زندگی شهروندان فعالیت می کنند و سعی داشتند 18 آوریل دیگری [زمانی که تظاهرات سراسری در سال 2018 آغاز شد] سازماندهی کنند قضاوت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اورتگا مخالفین بازداشتی را به در خطر انداختن امنیت ملی نیکاراگوئه متهم کرد

اورتگا مخالفین بازداشتی را به در خطر انداختن امنیت ملی نیکاراگوئه متهم کرد