مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 10:152021-06-24اقتصادي

101 طرح سرمایه گذاری در خراسان جنوبی شناسایی شد


استاندار خراسان جنوبی از ورود تیم های سرمایه گذاری جدید، طی هفته آینده به استان خبر داد و بیان کرد: تاکنون 101 طرح سرمایه گذاری در استان شناسایی شده و مهم این است که اگر هر کدام از این طرح ها را به دست سرمایه گذار بسپاریم وی معطل یا سردرگم نشود و بدون دغدغه کار را آغاز کند.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی از ورود تیم های سرمایه گذاری جدید، طی هفته آینده به استان خبر داد و بیان کرد: تاکنون 101 طرح سرمایه گذاری در استان شناسایی شده و مهم این است که اگر هر کدام از این طرح ها را به دست سرمایه گذار بسپاریم وی معطل یا سردرگم نشود و بدون دغدغه کار را آغاز کند.

حمید ملانوری، امروز پنج شنبه سوم تیرماه در ستاد توسعه خاوران با بیان اینکه این سرمایه گذاری ها در بخش های معدنی، صنعتی و گردشگری استان خواهد بود، گفت: ورود این تیم ها به استان از نتایج راه اندازی ستاد توسعه خاوران است و انتظار می رود سایر مدیران هم برای رسیدن به نتایج مطلوب در این بخش ها ، پیگیر امور باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی رونق بخش معادن، صنایع و گردشگری را در گرو تامین زیرساخت ها عنوان کرد و افزود: اگر برای تامین زیرساخت ها، بخش دولتی و یا بخش خصوصی تعهد می دهد ، باید مدیران مربوطه تا زمانی که مشکل حل می شود، آن تعهدات را پیگیری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

101 طرح سرمایه گذاری در خراسان جنوبی شناسایی شد

101 طرح سرمایه گذاری در خراسان جنوبی شناسایی شد