مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 09:352021-06-24بين الملل

گفت و گوی تلفنی وزیران خارجه عمان و رژیم صهیونیستی درباره فلسطین


وزیر امور خارجه عمان در گفت و گوی تلفنی خود با همتای صهیونیست خود درباره برقراری صلح در دوره قدرت کابینه جدید تل آویو ابراز امیدواری کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در وب سایت رسمی وزارت خارجه عمان، وزیر امور خارجه این کشور در این گفت و گو ابراز امیدواری کرده است که کابینه جدید تل آویو رویکرد صلح در پیش بگیرد و گام های ملموسی در جهت آرمان ملت فلسطین مبنی بر تشکیل کشور مستقل برای فلسطینیان به پایختی قدس بردارد.

بر اساس این بیانیه بدر بن حمد البوسعیدی همچنین بر اصول مبتنی بر صلح سیاست های کشور عمان بار دیگر در این تماس تأکید کرده است.

این اعلام در حالی صورت می گیرد که وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی هنوز بیانیه ای در ارتباط با جزییات این تماس صادر نکرده است.

این اولین تماس تلفنی علنی میان بدر البوسعیدی و یاییر لاپید وزیر امور خارجه جدید رژیم صهیونیستی است که قرار است تا دو سال دیگر سمت نخست وزیر را در فلسطین اشغالی به دست بگیرد.

کابینه جدید رژیم صهیونیستی پس از کش و قوس های فراوان یکشنبه شب هفته گذشته (30 خرداد ماه) از کِنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) رأی اعتماد گرفت و مقرر شد نفتالی بنت منصب نخست وزیری این رژیم را در اختیار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گفت و گوی تلفنی وزیران خارجه عمان و رژیم صهیونیستی درباره فلسطین

گفت و گوی تلفنی وزیران خارجه عمان و رژیم صهیونیستی درباره فلسطین