مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 08:202021-06-24حوادث

افزایش 110 درصدی کشفیات مواد مخدر در آذربایجان شرقی


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی گفت: طی سال گذشته شاهد افزایش 110 درصدی کشفیات مواد مخدر در استان نسبت به سال 98 بودیم.

- ، جعفر اقربایی قبل از ظهر پنج شنبه در نشست خبری به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر گفت: کشور ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی خود و همسایگی با کشورهای افغانستان و پاکستان، در شرایط خطیری قرار دارد و مبارزه با شیوع مواد مخدر در کشور ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی ادامه داد: در سال گذشته، هزار و 10 تن انواع مواد مخدر در مرزبانی و سایر رده ها کشف شد که دستاورد بسیار خوبی برای ایران محسوب می شود.

اقربایی با اشاره ای به میزان کشفیات مواد مخدر در استان نیز گفت: در سال 99، میزان کشفیات مواد مخدر در استان پنج تن و 242 کیلوگرم بوده که با توجه به کشف دو تن و 611 کیلوگرم مواد در طول سال 98، رشد 110 درصدی در زمینه کشف مواد مخدر در استان را شاهد هستیم.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان شرقی ادامه داد: در طول سه ماه سال جاری نیز میزان کشفیات یک تن و 885 کیلوگرم بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 123 درصد افزایش کشف را شاهد هستیم که این امر در سایه تلاش های صورت گرفته و افزایش میزان عملیات های انجام شده، حاصل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 110 درصدی کشفیات مواد مخدر در آذربایجان شرقی

افزایش 110 درصدی کشفیات مواد مخدر در آذربایجان شرقی