مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 08:052021-06-24اقتصادي

کشف حدود 5000 دستگاه استخراج رمز ارز در گیلان


به گفته مدیرعامل شرکت برق گیلان تاکنون حدود 5000 دستگاه استخراج رمز ارز در استان کشف شده که طبق ارزیابی ها خسارت 41 میلیارد تومانی به صنعت برق برآورد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، توسعه علم و فناوری همان گونه که در فیزیکال خود را ظهور و بروز داده و در حال پیشتازی هست، در علوم ناملموس و غیر فیزیکال نیز توانسته متغیری پرقدرت در فعل وانفعالات برشمرده شود.

رمز ارزها که این روزها بسیار در فضای غیرحقیقی پررونق هستند، نوعی پول دیجیتال اند که در آن تولید واحد پول و تأیید اصالت تراکنش آن با استفاده از الگوریتم های رمزگذاری شده کنترل می شود و معمولاً بدون وابستگی به یک کشف و ضمن قطع انشعاب برق جهت طی مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل داده شدند.

به گفته محمد اسماعیل هنرمند، مدیرعامل شرکت توزیع برق گیلان از هشت مرکزی که در آن ماینرها کشف و جمع آوری شدند، هفت مرکز خانگی و یک مورد دیگر نیز مرکز تولیدی بوده که بر اساس پایش مصرف آن ها، مورد کشف و شناسایی قرارگرفته اند.

با توجه به شرایط ویژه امسال در صنعت برق از جمله بروز خشک سالی و کمبود بارش ها، افزایش دمای زودرس، استخراج غیرمجاز رمز ارزها و عدم توازن تولید و مصرف، لذا مدیریت مصرف از سوی مشترکین امری ضروری و همچنین پایش مصرف برق در استان نیز جز وظایف ذاتی شرکت توزیع برق است که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف حدود 5000 دستگاه استخراج رمز ارز در گیلان

کشف حدود 5000 دستگاه استخراج رمز ارز در گیلان