مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 07:202021-06-24سياسي

آمادگی حزب اعتماد ملی برای پیگیری حقوقی پرونده اتوبوس حامل خبرنگاران


حزب اعتماد ملی در پی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا با صدور پیام تسلیتی آمادگی این حزب برای پیگیری حقوقی پرونده اتوبوس حامل خبرنگاران را اعلام کرد.

- حزب اعتماد ملی در پی درگذشت خبرنگاران ایسنا و ایرنا با صدور پیام تسلیتی آمادگی این حزب برای پیگیری حقوقی پرونده اتوبوس حامل خبرنگاران را اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا در متن این پیام تسلیت آمده است: خبر درگذشت دو خبرنگار جوان خبرگزاری های ایسنا و ایرنا بسیار حزن انگیز و غمبار بود.

خبرنگارانی که برای گزارش از زندگی و طبیعت و رفته بودند، در این راه و بر اثر خطایی جبران ناپذیر جان عزیزشان را از دست دادند.

درگذشت خبرنگاران عزیز محیط زیست، خانم مهشاد کریمی و خانم ریحانه یاسینی را به خانواده آنها، جامعه رسانه ای کشور و همکاران آنها در ایسنا و ایرنا تسلیت می گوییم.

ضمن آرزوی بهبود کامل مصدومان این حادثه، حزب اعتماد ملی و دفتر حقوقی حزب، در راستای پیگیری قصور و کوتاهی های انجام شده در رابطه با نقص فنی اتوبوس حامل خبرنگاران، آمادگی خود را برای همراهی با خانواده و همکاران متوفیان و مصدومان حادثه اعلام می کند.

عصر دیروز (چهارشنبه، 2 تیر) در سانحه واژگونی اتوبوس حامل خبرنگارانی که برای تهیه گزارش از وضعیت دریاچه ارومیه عازم آن منطقه شده بودند، در حوالی شهر نقده واژگون شد که چندین مصدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی حزب اعتماد ملی برای پیگیری حقوقی پرونده اتوبوس حامل خبرنگاران

آمادگی حزب اعتماد ملی برای پیگیری حقوقی پرونده اتوبوس حامل خبرنگاران