مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 04:252021-06-24سياسي

شیراز امروز بیش از توسعه نیازمند تعالی است


این کلانشهر امروز بیشتر از آنکه به توسعه احتیاج داشته باشد، نیازمند تعالی است و توسعه اگر متوازن نباشد، سبب تخریب خواهد شد.

- ایسنا/فارس شهردار شیراز گفت: این کلانشهر امروز بیشتر از آنکه به توسعه احتیاج داشته باشد، نیازمند تعالی است و توسعه اگر متوازن نباشد، سبب تخریب خواهد شد.

حیدر اسکندپور عصر چهارشنبه دوم تیرماه در آیین افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری منطقه 10 شیراز ضمن قدردانی از حضور مردم شیراز در انتخابات 28 خرداد، بیان کرد: امید است منتخبان دوره ششم تعالی را بر توسعه مقدم بدانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شهرداری شیراز، او خاطرنشان کرد: منتخبان در دوره ششم همانند دوره قبل با فراز و فرودها و رویکردهای متفاوتی که وجود داشته برای شیراز تلاش کنند.

اسکندپور با ابراز امیدواری از اینکه گام های بلندی برای توسعه و تعالی برای شیراز برداشته شود، گفت: لازم است تعالی بر توسعه ارجعیت داشته باشد.

شهردار شیراز همچنین با بیان اینکه طی دهه های گذشته بخشهای زیادی باغ های قصردشت را از دست داده ایم، افزود: گاهی توسعه به جای اینکه آبادانی و رفاه و کیفیت را برای شهر به ارمغان بیاورد با تخریب همراه است.

او اظهار کرد: تخریب باغ های شیراز به اسم توسعه، آبادانی برای شیراز به دنبال نداشت، چراکه این باغ ها به عنوان سرمایه و میراث شیراز باید ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیراز امروز بیش از توسعه نیازمند تعالی است

شیراز امروز بیش از توسعه نیازمند تعالی است