مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 04:052021-06-24سياسي

مطالبات طلبکاران پرونده «موج آبی» گنبدکاووس تا یک ماه آینده پرداخت می شود


رییس دادگستری گنبدکاووس درباره پرونده «موج آبی» این شهرستان گفت: این پرونده بعد از سالیان طولانی (از 9 سال پیش تاکنون) قسمت مربوط به پارک آبی این مجموعه به مزایده گذاشته شد و به فروش رفته که تا یک ماه آینده مبلغ آن واریز و مطالبات طلبکاران پرداخت می شود.

- علی یزدانی امرز در گفت وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار کرد: در سند تحول قوه قضاییه توسط آقای رییسی تلاش شده تا اعتلای دادرسی در کوتاه ترین زمان در پرونده ها انجام شود که خوشبختانه در شهرستان گنبدکاووس اگر طرفین دعوی حضور داشته باشند رسیدگی به پرونده آنها در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می شود.

وی متوسط زمان رسیدگی به پرونده ها را در سال 1399 در دادگستری شهرستان 24 روز عنوان کرد و افزود: در سال 1398 متوسط زمان رسیدگی به پرونده ها 51 روز بود که این رقم در سال 1399 به 24 روز رسیده و به طور متوسط زمان رسیدگی به پرونده ها در دادگاه، شورای حل اختلاف و دادگستری به 32 درصد کاهش رسیده و در مجموع از 50 روز به 34 روز زمان رسیدگی ارتقاء یافته است.

* 86 درصد پرونده های قضایی گنبدکاووس الکترونیکی رسیدگی می شود/ در سال گذشته یک هزار و 101 پرونده از طریق دادرسی الکترونیکی رسیدگی شد رییس دادگستری شهرستان گنبدکاووس کاهش موجودی پرونده ها در دستگاه قضایی را یکی از راهبردهای قوه قضایی برشمرد و بیان کرد: ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطالبات طلبکاران پرونده «موج آبی» گنبدکاووس تا یک ماه آینده پرداخت می شود

مطالبات طلبکاران پرونده «موج آبی» گنبدکاووس تا یک ماه آینده پرداخت می شود