مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 3 تیر 1400 ساعت 03:252021-06-24دانش

انجمن های علمی برای عملکرد بهتر نیاز به استقلال بیشتری دارند


دبیر انجمن علمی دانشکده موسیقی دانشگاه هنر گفت: برای فعالیت هرچه بیشتر و بهتر انجمن های علمی، نیاز است تا انجمن ها بتوانند کمی مستقل تر باشند.

- دبیر انجمن علمی دانشکده موسیقی دانشگاه هنر گفت: برای فعالیت هرچه بیشتر و بهتر انجمن های علمی، نیاز است تا انجمن ها بتوانند کمی مستقل تر باشند.

همچنین دانشگاه ها بتوانند بودجه بیشتری را برای چنین فعالیت هایی اختصاص بدهند.

فرامرز عباسی دانشجوی کارشناسی ارشد مقطع کارشناسی در رشته نوازندگی موسیقی جهانی در دانشگاه هنر، که به تازگی به عنوان دبیر انجمن علمی دانشکده موسیقی برگزیده شده، در گفتگو با ایسنا اظهار کرد: انجمن علمی دانشکده موسیقی از فعال ترین انجمن های علمی دانشگاه هنر به حساب می آید، از جمله فعالیت هایی که در این سال ها انجام شده می توان به برگزاری جشنواره موسیقی صبا، برگزاری نشست ها و وبینارها با دعوت از اساتید و موزیسین های معتبر داخلی و خارجی، انتشار نشریه ی موسیقی سرایش و.

اشاره کرد.

وی در خصوص رویکرد انتخابی انجمن علمی دانشکده موسیقی دانشگاه هنر، در طول مدتی که دبیری این انجمن را عهده دار است، گفت: رویکرد من برای این دوره از انجمن علمی، انجام دادن کارها با مشارکت گروهی دانشجویان و نظرخواهی از آن هاست تا کمبودها و دغدغه های دانشجویان را تا حد امکان جبران کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجمن های علمی برای عملکرد بهتر نیاز به استقلال بیشتری دارند

انجمن های علمی برای عملکرد بهتر نیاز به استقلال بیشتری دارند