مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 17:502021-06-23بين الملل

پنتاگون خواستار تصویب بودجه برای مقابله با ایران شد


وزیر دفاع آمریکا از نمایندگان کنگره خواست تا لایحه بودجه این وزارت خانه را برای مقابله با آنچه چالش از ناحیه چین، روسیه، کره شمالی و ایران شد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، لوید آستین روز چهارشنبه در کمیته خدمات نیروی مسلح مجلس نمایندگان آمریکا در دفاع از لایحه بودجه 2022 این وزارت خانه، افزود: این بودجه در سلاح های مافوق صوت، هوش مصنوعی، میکرو الکترونیک، فناوری جی5، سیستم های فضایی، کشتی سازی و مدرنیزاسیون هسته ای سرمایه گذاری می کند.

وی ادامه داد: در واقع، این بودجه از شما می خواهد که نزدیک به 28 میلیارد دلار برای نوسازی سه گانه هسته ای ما و 112 میلیارد دلار برای تحقیق، توسعه، آزمایش و ارزیابی تصویب کنید که بزرگترین درخواست تحقیق و توسعه تاکنون توسط این بخش است.

وزیر دفاع آمریکا اضافه کرد: وزارتخانه باید با رقبای ما همگام شود و در صورت لزوم، برای جنگیدن و پیروزی در جنگ بعدی و نه آخرین جنگ آخر آماده باشد.

آستین اظهار کرد: این بودجه نشان دهنده تمرکز ما بر چالش هایی است که به وضوح از جمهوری خلق چین می بینیم و همچنین شامل بیش از پنج میلیارد دلار برای طرح بازدارندگی اقیانوس آرام است.

وی با بیان اینکه چین تنها چالش ما نیست ، توضیح داد: بودجه ما همچنین 617 میلیون دلار برای مقابله با اثرات مخرب تغییر اقلیمی و اعتبارات اضافی بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون خواستار تصویب بودجه برای مقابله با ایران شد

پنتاگون خواستار تصویب بودجه برای مقابله با ایران شد