مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 17:002021-06-23سياسي

لزوم توسعه حرفه و مهارت آموزی در زندان اهر


امام جمعه اهر بر لزوم توسعه حرفه و مهارت آموزی و ایجاد اشتغال برای زندانیان در این شهرستان تاکید کرد.

- حجت الاسلام جواد حاجی زاده در مراسم جشن میلاد امام هشتم حضرت امام رضا(ع) و گرامیداشت هفته قوه قضاییه در جمع مددجویان زندان اهر، ضمن تبریک این میلاد با سعادت امار رضا(ع) و هفته قوه قضاییه، گفت: اول تیر ماه آغاز هفته قضایی است، مسئله قضا در جامعه بسیار مهم بوده و قضا، حکم و حکومت یکی از ارکان بسیار قوی نظام همین مسائل حقوقی و قضاوت و از مناصب اصلی امامت نیز است.

وی ضمن تاکید بر خدمات ارزنده آیت الله رییسی در دوران ریاست قوه قضاییه برای ایشان در صمت ریاست جمهوری نیز آرزوی پیروزی و توفیق کرد و افزود: خوشبختانه سال قبل در جریان بیماری کرونا و ابتلای چند نفر از مددجویان زندان اهر به این بیماری بلافاصله با درایت وعکس العمل به موقع مسئولان و ستاد بحران این بیماری مهار شد.

حجت الاسلام حاجی زاده در ادامه انسان را اشرف مخلوقات و بالاتر از فرشتگان ذکر کرد و گفت: انسان برای بهشت خلق شده و نه برای جهنم چرا که انسان ارزشمندترین مخلوق بوده و دارای کرامت ذاتی و کفایی است و باید همیشه خدا را شاکر و قدردان باشد.

وی استفاده درست و صحیح از فرصت ها در زندگی را رمز موفقیت برشمرد و افزود: عمر انسان در گذر است و باید از تمام فرصت ها در رسیدن به رضای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم توسعه حرفه و مهارت آموزی در زندان اهر

لزوم توسعه حرفه و مهارت آموزی در زندان اهر