مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 17:002021-06-23سياسي

تأکید واعظی بر استفاده تمامی امکانات برای درمان خبرنگاران مجروح


رییس دفتر رییس جمهور در تماس تلفنی با استاندار آذربایجان غربی بر استفاده از تمامی امکانات و انجام اقدامات لازم برای رسیدگی به مصدومان واژگونی اتوبوس خبرنگاران در ارومیه تأکید کرد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، محمود واعظی رییس دفتر رییس جمهور عصر چهارشنبه بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه واژگونی اتوبوس خبرنگاران در شهرستان نقده، در تماس با استاندار آذربایجان غربی ضمن پیگیری وضعیت این حادثه دلخراش، بر استفاده از تمامی امکانات و انجام اقدامات لازم برای رسیدگی به مصدومان تاکید کرد.

محمود واعظی در این تماس تلفنی ضمن اطلاع از روند امداد رسانی و انتقال مصدومان به بیمارستان و انجام اقدامات لازم برای درمان سریع مصدومان، تاکید کرد: از همه امکانات و ظرفیت کامل نیروهای امدادی برای رسیدگی فوری به وضعیت مصدومان این حادثه استفاده شود.

محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی نیز در این گفت و گوی تلفنی با تاکید بر اینکه با حضور در محل حادثه شخصا بر روند امدادرسانی نظارت دارد، گزارش کاملی از اقدامات انجام شده برای انتقال سریع مصدومان حادثه به مراکز درمانی و انجام اقدامات درمانی لازم ارائه و اعلام کرد که با استفاده از بالگردهای هلال احمر، مصدومان در سریع ترین زمان ممکن به بیمارستان انتقال یافته و تحت درما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید واعظی بر استفاده تمامی امکانات برای درمان خبرنگاران مجروح

تأکید واعظی بر استفاده تمامی امکانات برای درمان خبرنگاران مجروح