مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 14:202021-06-23ورزشي

واکنش متفاوت عربستانی ها به تصمیم AFC/ قطر و امارات دو گزینه احتمالی میزبانی


بر اساس ادعای رسانه های سعودی درباره تصمیم AFC در برگزاری بازی های نماینده های ایران و عربستان در زمین بی طرف، این موضوع با واکنش متفاوت عربستانی ها همراه بوده است.

- بر اساس ادعای رسانه های سعودی درباره تصمیم AFC در برگزاری بازی های نماینده های ایران و عربستان در زمین بی طرف، این موضوع با واکنش متفاوت عربستانی ها همراه بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا سعودی اسپورت مدعی شد، کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفت که دو دیدار بین نماینده های ایران با عربستان در زمین بی طرف برگزار شود.

به این ترتیب و طبق اعلام AFC بازی استقلال با الهلال در 13 سپتامبر(22 شهریور) و النصر با تراکتور در 14 سپتامبر(23 شهریور) برگزار خواهد شد این درحالی بود که باید طبق اعلام قبلی استقلال در ورزشگاه آزادی از الهلال پذیرایی می کرد و تراکتور هم راهی عربستان می شد.

این موضوع درباره تصمیم AFC واکنش متفاوت هواداران الهلال و النصر را در فضای مجازی به دنبال داشت و باعث تمسخر و کری خوانی بین آن ها شد.

هواداران الهلال از این تصمیم AFC بسیار خوشحال هستند این درحالی است که النصری ها خشمگین هستند و به این تصمیم معترض هستند.

روزنامه سعودی اسپورت در ادامه گزارش خود نوشت که به احتمال خیلی زیاد از بین قطر و امارات یکی به عنوان میزبان دو دیدار النصر و تراکتور و الهلال و استقلال انتخاب شو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش متفاوت عربستانی ها به تصمیم AFC/ قطر و امارات دو گزینه احتمالی میزبانی

واکنش متفاوت عربستانی ها به تصمیم AFC/ قطر و امارات دو گزینه احتمالی میزبانی