مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 11:302021-06-23اقتصادي

52 هزار تن گندم در مازندران خریداری شده است


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران میزان خرید گندم از کشاورزان را در استان 52 هزار تن اعلام کرد.

- ، عباسعلی وفایی نژاد عصر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: از زمان آغاز عملیات خرید تضمینی محصولات کشاورزی در استان تاکنون 52 هزار و 772 تن گندم از کشاورزان خریداری گردید که اسناد ثبت شده در سامانه بانک به مبلغ 140 میلیارد تومان بابت مطالبات تاکنون پرداخت شد.

وی با بیان اینکه کیفیت گندم تولیدی مازندران بالاتر از سایر استان های کشور است و مازندران در تولید گندم با کیفیت رتبه ممتاز کشور را دارد توضیح داد: طبق بررسی های صورت گرفته همواره بخشی از گندم مرغوب استان به خارج از استان حمل و نقل می شد که با مصوبه شورای آرد و نان و با هماهنگی نیروی انتظامی، خروج گندم از استان ممنوع و در واقع مدیریت شده است.

وی با اشاره به اهمیت خرید تضمینی محصولات اصلی که جنبه امنیت ملی غذایی دارد، بیان داشت: برای دستیابی به خرید حداکثری گندم و دانه روغنی کلزا باید از همه ظرفیت های موجود در استان از جمله شرکت های تعاون روستایی، کشاورزان، فرمانداران، بخشداران، دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها بهره گیری شود.

وفایی نژاد تصریح کرد: به منظور تسهیل در تحویل و فروش گندم مازاد بر نیاز کشاورزان زحمتکش استان تعداد 5 مرکز به مراکز سال گذشته اضافه شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

52 هزار تن گندم در مازندران خریداری شده است

52 هزار تن گندم در مازندران خریداری شده است