مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 11:302021-06-23اقتصادي

تولید فوم های فلزی برای جوان سازی قطعات پالایشگاهی و نیروگاهی


یک شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به تولید فوم های فلزی برای جوان سازی قطعات پالایشگاهی و نیروگاهی شد.

- یک شرکت دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی موفق به تولید فوم های فلزی برای جوان سازی قطعات پالایشگاهی و نیروگاهی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کیانوش عسگری، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان در مورد محصولات این شرکت گفت: فعالیت های شرکت ما به دو بخش عمده ارائه خدمات مهندسی در قالب یک کلینیک صنعتی برای رفع مشکلات صنایع با تخصص ها و کارگروه های مختلف و ارائه خدمات تولید یک محصول تقسیم می شود.

وی افزود: ما با توجه به تجربه ای که طی سال های گذشته در صنعت داشتیم، متوجه شدیم که ایجاد کلینیک صنعتی و کارگروه های تخصصی در این کلینیک می تواند به رفع مشکلات صنایع مختلف کمک کند؛ چرا که مخاطبان ما صنایع نفت، گاز، پتروشیمی، نیروگاه ها، صنایع استخراجی، ماشین سازی، ریخته گری و هر صنعتی است که به نوعی با مهندسی مواد مرتبط باشد.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه بعد از سال ها تجربه موفق به تولید فوم های فلزی شدیم، گفت: این فوم ها در رده بندی جهانی، جزو مواد پیشرفته و های تک تلقی می شود و تحقیق و توسعه این مواد در مرز دانش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید فوم های فلزی برای جوان سازی قطعات پالایشگاهی و نیروگاهی

تولید فوم های فلزی برای جوان سازی قطعات پالایشگاهی و نیروگاهی