مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:552021-06-23سياسي

سرانه تولید زباله در قم کمتر از میانگین کشوری است


رییس شورای اسلامی شهر مقدس قم سرانه تولید زباله را در استان کمتر از میانگین کشوری دانست و اظهار کرد: در برخی از کشورها از مدیریت پسماند به عنوان «صنعت زباله» یاد می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، عبدالله جلالی که امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی و افتتاح برخی پروژه های زیست محیطی شهرداری قم سخن می گفت با بیان تشکر از مردم بابت حضور باشکوه در انتخابات اخیر و تبریک به منتخبین مردم در شورای اسلامی شهر قم، مدیریت پسماند را موضوعی مهم خواند و خاطر نشان کرد: در اهمیت این موضوع همین بس که امروز در برخی از کشورها از موضوع مدیریت پسماند به عنوان صنعت زباله یاد می شود و بحث صادرات آن مطرح است، بنابراین می توان به سرمایه گذاری های مختلف در این موضوع اندیشید.

وی اضافه کرد: یکی از بحث های مهم در این موضوع، امحاء زباله های پزشکی و عفونی است که این امر در بیمارستان های قم عملیاتی می شود و امروز نیز با بهره برداری از یک دستگاه جدید، ضد عفونی سازی زباله های پزشکی مطب ها و کلینیک های قم هم به سرانجام خواهد رسید که در حقیقت کامل کننده پروژه إمحاء پسماندهای بیمارستانی است.

رییس شورای اسلامی شهر قم با بیان این که فرآیند بازیافت و پردازش پسماند در قم به خوبی پیش می رود اضافه کرد: دفن زباله، ساده ترین راه مدیریت آن است، در حالی که عوارض ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه تولید زباله در قم کمتر از میانگین کشوری است

سرانه تولید زباله در قم کمتر از میانگین کشوری است