مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:352021-06-23بين الملل

خطیب زاده: توقیف وب سایت رسانه ها را از مجاری حقوقی پیگیری می کنیم


سخنگوی وزارت امور خارجه توقیف وب سایت رسانه های زیر مجموعه صداوسیما را مصداق تلاش سیستماتیک آمریکا برای مخدوش کردن آزادی بیان خواند و گفت این موضوع را از مجاری حقوقی پیگیری می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سعید خطیب زاده سخنگوی در سطح جهانی و خاموش کردن صداهای مستقل در فضای رسانه ای خواند.

  سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه این استانداردهای دوگانه از سوی واشنگتن را شرم آور خواند و افزود: دولت فعلی ایالات متحده دقیقا مسیر دولت قبلی آمریکا را ادامه داده که نتیجه ای جز شکست مضاعف برای واشنگتن در پی نخواهد داشت.

  خطیب زاده در پایان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران ضمن رد این اقدام غیرقانونی و قلدرمابانه، از مجاری حقوقی موضوع را پیگیری خواهد کرد.

وزارت دادگستری آمریکا روز گذشته (سه شنبه) در اقدامی به بهانه نقض تحریم های آمریکا، دامنه اینترنتی 33 وب سایت مورد استفاده اتحادیه رادیوها و تلویزیون اسلامی ایران و سه وب سایت متعلق به کتائب حزب الله عراق را توقیف کرد.

بنا بر گزارش روزنامه آمریکایی نیویورک تایمز ، ناظمی در واکنش به این اقدام آمریکا گفت: ضمن رد این اقدام غیرقانونی و قلدرمآبانه که تلاش برای محدود کردن آزادی بیان است، این موضوع از طریق کانال های قانونی پیگیری خواهد شد .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب زاده: توقیف وب سایت رسانه ها را از مجاری حقوقی پیگیری می کنیم

خطیب زاده: توقیف وب سایت رسانه ها را از مجاری حقوقی پیگیری می کنیم