مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 09:252021-06-23اقتصادي

فساد اداری در فساد اقتصادی دخیل است


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: یکی از مسائل مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب، مبارزه با فساد است و یکی از شاخه های آن فساد اقتصادی است که به هم پیوسته با فساد اداری است و در واقع فساد اداری در این فساد اقتصادی دخیل است.

- ایسنا/کرمان معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان گفت: یکی از مسائل مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب، مبارزه با فساد است و یکی از شاخه های آن فساد اقتصادی است که به هم پیوسته با فساد اداری است و در واقع فساد اداری در این فساد اقتصادی دخیل است.

سیدمهدی قویدل امروز دوم تیرماه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استانداری کرمان اظهار کرد: یکی از مسائل مطرح شده در بیانیه گام دوم انقلاب، مبارزه با فساد است و یکی از شاخه های آن فساد اقتصادی است که به هم پیوسته با فساد اداری است و در واقع فساد اداری در این فساد اقتصادی دخیل است.

وی افزود: رییس قوه قضاییه در راستای بیانیه گام دوم، سند تحول قضایی را تدوین کرده که به جای رسیدگی به پرونده های فساد، باید بسترهای فسادزا را شناسایی و حذف کنیم.

قویدل تصریح کرد: رییس قوه قضاییه تاکید دارد این سند تحول را در دولت نیز براساس بیانیه گام دوم خواهند داشت و قطعا یکی از برنامه های دوت آینده برنامه ریزی در جهت حذف بسترهای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فساد اداری در فساد اقتصادی دخیل است

فساد اداری در فساد اقتصادی دخیل است