مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 08:252021-06-23اجتماعي

غبارآلودگی هوا در اصفهان ادامه دارد


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: پدیده گرد و خاک محلی و غبار آلودگی هوا در مناطق شرق، شمال و مرکز اصفهان تا هفته دوم تیر ادامه دارد.

- اظهار داشت: آسمان بیشتر مناطق استان با توجه به استقرار جوی پایدار در روزهای پیش رو صاف و در نواحی مرکزی به ویژه کلانشهر اصفهان غبار آلود است.

او ادامه داد: وزش باد به نسبت شدید در مناطق شرق و شمال استان با گرد و خاک محلی همراه است که به کاهش دید افقی و بالارفتن شاخص های کیفی هوا در شرق و مرکز منجر می شود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی اصفهان با بیان اینکه پدیده گرد و خاک روزهای پنجشنبه و جمعه با شدت کمتر از امروز ادامه دارد، ابراز داشت: روزهای شنبه و دو شنبه هفته آینده نیز پدیده گرد و خاک محلی را در شرق، شمال و مرکز اصفهان خواهیم داشت و هوا در این مدت غبارآلود پیش بینی می شود.

هنرمند با اشاره به اینکه دمای هوا در 24 ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به 37 درجه سانتیگراد بالای صفر و در خنک ترین ساعات بامداد فردا به 17 درجه سانتیگراد بالای صفر می رسد.

او اضافه کرد: کاشان با دمای 41 درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین و میاندشت با دمای 11 درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان پیش بینی می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غبارآلودگی هوا در اصفهان ادامه دارد

غبارآلودگی هوا در اصفهان ادامه دارد