مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 07:502021-06-23اجتماعي

توقف عملیات اجرایی آزادراه اراک-خرم آباد توسط پلیس


رییس پلیس راه استان مرکزی از توقف عملیات طرح عمرانی آزادراه اراک-خرم آباد به دلیل عدم توجه پیمانکار مجری این طرح به اصول ایمن سازی تردد وسایل نقلیه و وجود خطرات احتمالی برای وسایل نقلیه عبوری خبر داد.

- ایسنا/مرکزی رییس پلیس راه استان مرکزی از توقف عملیات طرح عمرانی آزادراه اراک-خرم آباد به دلیل عدم توجه پیمانکار مجری این طرح به اصول ایمن سازی تردد وسایل نقلیه و وجود خطرات احتمالی برای وسایل نقلیه عبوری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از پلیس، سرهنگ محمد پور شمس در بیان جزییات این خبر گفت: با شروع اجرای عملیات احداث آزادراه اراک -خرم آباد از مراحل آغاز این پروژه رعایت ایمنی ترافیک، مورد تاکید پلیس راه استان قرار گرفت و در بازدیدهای تخصصی کارشناسان پلیس راه، ایرادات در مراحل اجرای کار احصا و به پیمانکار اعلام شد.

وی با اشاره با ماده 212 آیین نامه راهنمایی و رانندگی اضافه کرد: بنا بر این قانون اشخاصی که به هر نوع و عنوان روی راه های عمومی کار می کنند موظفند پیش از شروع عملیات، علائم ایمنی عبور و مرور را براساس ضوابط و استانداردهای ایمنی در عملیات اجرایی راه ها که به تایید مسئولین مرتبط می رسد در محل نصب و از علائم هشداردهنده استفاده کنند، در غیر این صورت مامورین راهنمایی و رانندگی و پلیس راه موظفند از کارآنان جلوگیری به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف عملیات اجرایی آزادراه اراک-خرم آباد توسط پلیس

توقف عملیات اجرایی آزادراه اراک-خرم آباد توسط پلیس