مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 07:302021-06-23اقتصادي

بهسازی قنات های شیراز در اولویت کاری شهرداری است


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز، تامین منابع آبی پایدار و ایجاد زیرساخت های آبرسانی لازمه حفظ و توسعه فضای سبز دانست و گفت: - ایسنا/فارس رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری شیراز، تامین منابع آبی پایدار و ایجاد زیرساخت های آبرسانی لازمه حفظ و توسعه فضای سبز دانست و گفت: بهسازی قنوات از اولویت های شهرداری شیراز است.

محمدرضا زندیه بیان کرد: در حال حاضر آب مورد نیاز فضای سبز سطح شهر و باغ های در اختیار این سازمان از طریق 104 حلقه چاه عمیق فعال تامین می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری شیراز، او افزود: با توجه به کاهش آب دهی چاه ها در اثر خشکسالی های اخیر و قدمت چاه ها، تعدادی از آن ها نیاز به جابجایی یا کف شکنی دارند که هر ساله با تخصیص اعتبار لازم، بر اساس اولویت نسبت به جابجایی یا کف شکنی اقدام می شود.

زندیه ادامه داد: امسال کف شکنی چاه میدان شهید مطهری و تجهیز و بهر برداری از چاه های حفاری شده در بولوار فرهنگ شهر، عادل آباد، دروازه کازرون و شهرک زیبا شهر انجام شد و کف شکنی چاه میدان اطلسی و حفاری چاه های بولوار رحمت و شهرک دستخصر انجام خواهد شد.

علاوه بر این تعمیر، نگهداری و بهسازی مستمر چاه ها از عمده فعالیت های سازمان در راستای حفظ شرایط موجود و تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی قنات های شیراز در اولویت کاری شهرداری است

بهسازی قنات های شیراز در اولویت کاری شهرداری است