مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:102021-06-23بين الملل

ارتش آمریکا سوسیالیسم را ایدئولوژی تروریستی توصیف کرد


در یک مطلب آموزشی در ارتش آمریکا، مکتب سیاسی سوسیالیسم مشابه نئونازیسم، به عنوان ایدئولوژی تروریستی توصیف شده است.

- ارتش آمریکا سوسیالیسم را "ایدئولوژی تروریستی" توصیف کرد در یک مطلب آموزشی در ارتش آمریکا، مکتب سیاسی "سوسیالیسم" مشابه نئونازیسم، به عنوان "ایدئولوژی تروریستی" توصیف شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این سند که به دست وبسایب خبری اینترسپت رسیده است، در نیروی دریایی آمریکا مورد استفاده قرار دارد.

این پایگاه گزارش داد، سند مربوطه تحت عنوان مقدمه ای بر تروریسم و عملیاتهای تروریستی برای آموزش برخی از اعضای پلیس داخلی نیروی دریایی آمریکا استفاده می شود.

در یکی از صفحات آن، در بخشی با عنوان سوالات را مطالعه کنید این سوال آمده است: آنارشیست ها، سوسیالیست ها و نئونازی ها نمایانگر کدام دسته بندی ایدئولوژیک تروریستی هستند؟ این خبر مایه تعجب برخی از چهره های سیاسی آمریکا شد که خودشان را سوسیال دموکرات معرفی میکنند؛ افرادی نظیر برنی سندرز، نامزد سابق ریاست جمهوری آمریکا و سناتور اهل ورمونت و الکساندرا اوکازیو-کورتز، از نمایندگان زن در کنگره.

گرچه سوسیالیسم به مدت طولانی به ویژه در دهه 1930 و جنگ سرد در ایالات متحده تهدیدآمیز به تصویر کشیده شده، اما در سال های اخیر محبوبیت بیشتری به ویژه در میان جوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش آمریکا سوسیالیسم را ایدئولوژی تروریستی توصیف کرد

ارتش آمریکا سوسیالیسم را ایدئولوژی تروریستی توصیف کرد