مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 05:002021-06-23حوادث

حریق گسترده یک ساختمان در خیابان سعدی تهران


سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق گسترده یک ساختمان در خیابان سعدی خبر داد و گفت: 18 نفر از ساکنان این ساختمان توسط نیروهای آتش نشانی به محل امن انتقال یافتند.

- جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره وقوع حریق در خیابان سعدی اظهارداشت: صبح امروز وقوع یک مورد آتش سوزی در خیابان سعدی ابتدای خیابان برادران قائدی از طریق سامانه 125 به نیروهای اتش نشانی اطلاع داده شد.

وی افزود: پس از مدت زمان 4 دقیقه نیروهای 3 ایستگاه آتش نشانی به همراه نردبان هیدرولیکی، تشک نجات و تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شدند و مشخص شد یک ساختمان دو طبقه طعمه حریق شده است.

 سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران ادامه داد: طبقه همکف این ساختمان بخشی از آن پارکینگ بوده و 3 دستگاه موتور سیکلت و یک سواری پژو در آن قرار داشت که کاملا شعله ور بود و دود غلیظی ساختمان را فرا گرفته بود.

ملکی گفت: بخش دیگر پارکینگ انبار مواد غذایی بود و آتش در حال سرایت به آن بوده است که با عملیات به موقع آتش نشانان شعله های آتش مهار و 18 نفر از ساکنان ساختمان به پشت بام منتقل و پس از آن با احتیاط از طریق نردبان هیدرولیکی نجات یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حریق گسترده یک ساختمان در خیابان سعدی تهران

حریق گسترده یک ساختمان در خیابان سعدی تهران