مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:502021-06-23اقتصادي

پیمانکاران بار و بندیل شان را بردارند و از عسلویه بروند!


مدتی است کارگران پیمانکاری صنعت نفت که خواستار حذف پیمانکاری و برابری در حقوق و دستمزدها هستند، در عسلویه دست به اعتراض زده اند این کارگران، - پیمانکاران بار و بندیل شان را بردارند و از عسلویه بروند! ایسنا/بوشهر مدتی است کارگران پیمانکاری صنعت نفت که خواستار حذف پیمانکاری و برابری در حقوق و دستمزدها هستند، در عسلویه دست به اعتراض زده اند این کارگران، خواستار حذف شرکت های واسطه در صنایع نفت و گاز کشور هستند.

بیشتر مردم فکر می کنند که نیروهای شاغل در صنعت نفت وضعیت مالی خوبی دارند اگر چه این مسئله پر بیراه نیست ولی این تصور به هیچ وجه برای نیروهای پیمانی این وزارتخانه ثروتمند صادق نیست.

به طوری که چند وقتی است که کارگران پیمانکاری با عنوان مشکلاتی از قبیل شرایط معیشتی بد، دستمزدهای کم و نبود امنیت شغلی در نقاط مختلف کشور به ویژه در عسلویه، پایتخت انرژی کشور دست به اعتراض زده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مبنای اعتراض های کارکنان، ماده 10 قانون وظایف و اختیارات وزارت نفت است که اگرچه بر اساس آن، نظام پرداخت کارکنان صنعت نفت از قانون مدیریت خدمات کشوری مستثنا شده است، اما در ماده (1) جزء الف تبصره 12 قانون بودجه امسال کل کشور تصریح شده افزایش حقوق 25 درصدی حقوق بگیران از جمله گروه های مختلف حقوق بگیر دستگاه های اجرایی ماده (29) قانون


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیمانکاران بار و بندیل شان را بردارند و از عسلویه بروند!

پیمانکاران بار و بندیل شان را بردارند و از عسلویه بروند!