مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:452021-06-23فرهنگي

رونمایی از کتاب «هشت» با موضوع دفاع مقدس در اردبیل


کتاب هشت مجموعه داستان های کوتاه نویسندگان اردبیل با موضوع دفاع مقدس در اردبیل رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیین رونمایی از کتاب هشت با گردآوری 25 اثر ارزنده از نویسندگان اردبیل با موضوع دفاع مقدس صبح امروز در سالن اجتماعات پارک بانوان اردبیل برگزار شد.

دراین مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با بیان اینکه  مجموعه کتاب هشت به دو زبان ترکی و فارسی به چاپ رسیده است اظهار کرد: نگارش این کتاب ارزشمند در کنار زبان فارسی به زبان ترکی اتفاق خاصی است چرا که با توجه به همسایگی با جمهوری آذربایجان و کشور ترکیه، این کتاب  می تواند در انتقال ادبیات و فرهنگ استان موثر باشد.

بحرالعلومی با بیان اینکه کتاب هشت از ارزشمندترین آثار نویسندگان استان محسوب می شود، افزود: استان اردبیل تاکنون نویسندگان به نامی را تربیت کرده که  آوازه آثار این نویسندگان فراتر از سطح استان و کشور رفته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با اشاره به اینکه  قدرت ایران اسلامی در برابر دشمنان و قدرتمندان نشات گرفته از اتحاد و وفاداری مردمان این سرزمین است اضافه کرد: ما در مسیر مقدس و برای پایبندی انقلاب اسلامی هزینه ها دادیم که این هزینه های معنوی پیشتوانه اتحاد مردم و قدرت ایران در منطقه است و این هزینه ها باید با دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از کتاب «هشت» با موضوع دفاع مقدس در اردبیل

رونمایی از کتاب «هشت» با موضوع دفاع مقدس در اردبیل