مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 04:102021-06-23اقتصادي

کنسرو ماهی گران تر می شود؟


هر قوطی کنسرو ماهی با قیمت 29هزارتومان هم در شرایط فعلی برای مصرف کنندگان گران است و همین امر منجر به حذف آن از سبد غذایی برخی از خانواده شده است - مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات ایران گفت:گمانه زنی هایی در خصوص افزایش قیمت کنسروماهی شده است اما به نظر نمی رسد قیمت این کالا از قیمت فعلی آن یعنی حدود 29هزارتومان بیشتر شود.

عیسی گلشاهی در گفت و گو با ایسنا در پاسخ به این سوال که آیا قیمت کنسروماهی افزایش می یابد یا خیر،گفت؟ گمانه زنی هایی در خصوص افزایش قیمت کنسرو ماهی شده است ولی آن چیزی که در فروشگاه ها شاهد آن هستیم فروش کنسرو ماهی ارزان تر از قیمت های درج شده بر روی قوطی است.

وی ادامه داد: قیمت درج شده بر روی قوطی کنسروماهی 180گرمی با روغن گیاهی 29هزار و 500تومان است که در فروشگاه های زنجیره ای کمتر از 25هزارتومان به فروش می رسد.

مدیرکل دفتر بهبود کیفیت، فرآوری و توسعه بازار آبزیان سازمان شیلات ایران اضافه کرد:اگر قرار باشد قیمت کنسرو ماهی افزایش یابد به نظر می رسد در درجه اول فاصله تخفیف ها با قیمت درج شده بر روی قوطی ها کم شود و اگر این افزایش قیمت کافی نباشد قیمت های جت پرینت شده بر روی قوطی افزایش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنسرو ماهی گران تر می شود؟

کنسرو ماهی گران تر می شود؟