مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:552021-06-23اقتصادي

زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری صنایع مادر در اردبیل فراهم می شود


صدیف بدری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل، اظهار کرد: یکی از اهداف انقلاب توسعه متوازن و عادلانه کشور بود و متاسفانه در راستای اجرای این اصل مهم، برنامه ریزی های مناسبی در کشور صورت نگرفته و توسعه متوازن کشور و توزیع ثروت در بین استان ها به صورت عادلانه و متوازن انجام نگرفته است.

وی افزود: همین امر باعث شده که بعضی از استان ها روز به روز بزرگ و توسعه یابند و بعضی از استان ها همانند اردبیل کوچکتر شده و میانگین درآمد عمومی مردم کاهش پیدا کند و همین امر سبب مهاجرت از استان های کوچک به بزرگ نیز شده است.

  توسعه صنایع مادر در استان اردبیل مغفول مانده است نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از موضوعات مهم در توسعه متوازن کشور صنایع مادر بوده و زمانی که دولت در این حوزه سرمایه گذاری می کرد استان اردبیل مورد غفلت واقع شده و صنایع مادری که زنجیره ارزش افزوده بالایی دارد در این استان شکل نگرفته است.

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل تشریح کرد: پس از آن نیز به دلیل نبود زیرساخت های لازم بخش خصوصی هم اقدامی اساسی در این استان برای ایجاد صنایع مادر انجام نداده و یا اینکه حمایت های لازم از سوی دولت از صنایع فعال در استان انجام نگرفته و منجر به ورشکستگی و تعطیلی برخی از کارخانه ها شد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری صنایع مادر در اردبیل فراهم می شود

زیرساخت های لازم برای سرمایه گذاری صنایع مادر در اردبیل فراهم می شود