مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:452021-06-23اقتصادي

آغاز زندگی مشترک 1707 زوج نیازمند هرمزگانی


معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: طی سال گذشته، یک هزار و 383 سری جهیزیه به نوعروسان و 324 کمک هدیه به دامادهای تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان اهدا شد.

- در تشریح حمایت های کمیته امداد از نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد گفت: طی سال گذشته، یک هزار سری جهیزیه به نوعروسان و 324 کمک هدیه به دامادهای تحت حمایت کمیته امداد هرمزگان اهدا شد تا بی دغدغه و با آرامش خاطر زندگی مشترک خود را آغاز کنند.

پایان با بیان اینکه بیش از 11 میلیارد و 118 میلیون تومان برای تهیه جهیزیه و کمک هدیه هزینه پرداخت شده است، افزود: برای 150 نوعروس جهیزیه کالای اهدایی از تولید داخل و به منظور حمایت از کالای ایرانی تهیه شده و هر جهیزیه حدود 15 میلیون تومان هزینه در بر داشته است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه با همیاری خیران تلاش داریم هیچ نوعروس نیازمندی پشت نوبت دریافت کمک هزینه جهیزیه نماند، گفت: بیش از سه میلیارد و 63 میلیون تومان برای ازدواج آسان توسط کمک های خرد مردم و خیرین هزینه شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: خیران نیز نقش بسیار مهمی در تامین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت داشته اند که از یکایک آنها کمال قدردانی داریم و اثر این کمک ها در مسیر توانمندی اقشار آسیب پذیر و همچنین گره گشایی در زندگی زوج های ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز زندگی مشترک 1707 زوج نیازمند هرمزگانی

آغاز زندگی مشترک 1707 زوج نیازمند هرمزگانی