مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:352021-06-23اقتصادي

منطقه آزاد مهران منجر به رونق کسب و کار در استان خواهد شد


معاون اقتصادی استاندار ایلام گفت: منطقه آزاد تجاری مهران در آینده نزدیک فرصت شغلی زیادی را برای جوانان جویای کار این استان فراهم خواهد کرد.

- ایسنا/ایلام معاون اقتصادی استاندار ایلام گفت: منطقه آزاد تجاری مهران در آینده نزدیک فرصت شغلی زیادی را برای جوانان جویای کار این استان فراهم خواهد کرد.

جهانگیر رستم زاد در نشست هماهنگی توسعه زیرساخت های منطقه آزادمهران با تاکید بر اینکه تفکیک منطقه آزاد از ویژه در چارچوب قوانین و مقرارت مناطق آزاد، احداث جاده دسترسی، انجام مطالعات برای تعیین الگوی توسعه منطقه و نیز برای این منطقه بسیار ضروری است، اظهار کرد: طبق یک زمانبندی مشخص باید هر دستگاه در زمان تعیین شده زیرساخت مربوط به خود را در این منطقه تامین کند.

وی گفت: منطقه آزاد مهران دارای ظرفیت بسیار بالایی است و اگر چنانچه در زمانبندی مقرر شده زیرساخت های مورد نیاز آن تامین شود، می تواند علاوه بر توسعه مبادلات، رونق اشتغال و سرمایه گذاری را برای استان به دنبال داشته باشد و پس از فراهم شدن زیرساخت ها منطقه آزاد تجاری مهران، شاهد رونق اقتصادی، تامین امنیت مرزنشینان و همچنین توسعه پایدار استان خواهیم بود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ایلام با بیان اینکه مرز آزاد مهران با توجه به نزدیکی مسافت با استان های عراق دارای مزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد مهران منجر به رونق کسب و کار در استان خواهد شد

منطقه آزاد مهران منجر به رونق کسب و کار در استان خواهد شد