مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 03:052021-06-22سياسي

کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز در مازندران


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت:تعامل و همکاری بین دستگاه های اجرایی با دستگاه قضایی منجر به کاهش آمار ساخت و سازغیرمجاز در استان مازندران شده است.

- ایسنا/مازندران معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران گفت:تعامل و همکاری بین دستگاه های اجرایی با دستگاه قضایی منجر به کاهش آمار ساخت و سازغیرمجاز در استان مازندران شده است.

مهدی رازجویان در جلسه کارگروه مقابله با ساخت و ساز غیرمجاز استان مازندران اظهارکرد: در چند سال اخیر مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز در اولویت برنامه های استان مازندران قرار داشت که در همین راستا اقدامات بسیاری نیز انجام شد.

معاون عمرانی استاندار مازندران با تاکید بر اینکه حفظ اراضی کشاورزی و باغی استان مازندران جهت تامین امنیت غذایی کشور اهمیت دارد، تصریح کرد: با مدیران دستگاه های اجرایی که در این راستا حرکت نکردند، تذکر و برخورد صورت گرفت.

وی افزود: در چند سال اخیر در راستای مقابله با ساخت و سازهای غیرمجاز با تعدادی از دهیاران و شهرداران متخلف برخورد قانونی صورت گرفت و حتی منجر به عزل تعدادی از آنها نیز شد.

رازجویان قانون را ملاک عمل مدیران دستگاه های اجرایی دانست و ادامه داد: آنچه که قانون مشخص کرده معیار صدور پروانه و ارائه خدمات در حوزه ساخت و ساز است و مدیرانی که در م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز در مازندران

کاهش ساخت و سازهای غیرمجاز در مازندران