مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 20:052021-06-22سياسي

دیدار فرمانده نیروی دریایی سپاه با مردم مناطق محروم شرق هرمزگان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، دریادار پاسدار استان هرمزگان با مردم روستاهای بحل و لیره دیدار کرد.

  دریادار تنگسیری در این دیدار با اشاره به تاکید امامین انقلاب اسلامی در خدمت به محرومین جامعه گفت: به همان اندازه که ایجاد امنیت در دریا برای نیروی دریایی سپاه حائز اهمیت است مرتفع کردن مشکلات و نیازمندی های محرومان هم برای ما  افتخاری  بزرگ و دغدغه جدی محسوب می شود.

وی افزود: با وجود اینکه عمران و آبادانی مناطق محروم در وظایف اصلی نیروهای مسلح تعریف نشده است اما با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل سپاه، باعث افتخار ما است که در کنار مردم شریف میهن اسلامی هستیم و رزمندگان دریادل نیروی دریایی سپاه برای رفع دغدغه ها و نگرانی های رهبری معظم انقلاب، تا حد توان برای رفع مشکلات مناطق محروم از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: برای تحقق بخشیدن به شعار امسال  و پیرو لبیک فرمانده ولایتمدار کل سپاه برای اجرایی کردن این شعار؛ با توکل بر خدا تلاش خواهیم کرد توسط بسیج دریایی اجرای خدمات محرومیت زدایی را افزایش دهیم و ایجاد اشتغال و رفع آن را سرعت بخشیم.

سردار تنگسیری در نشست جمع بندی این سفر یک روزه به فرمانده پایگاه دریایی امامت دستور داد کمک های مومنانه برای آسیب دیدگان ناشی از سیل سال 9


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار فرمانده نیروی دریایی سپاه با مردم مناطق محروم شرق هرمزگان

دیدار فرمانده نیروی دریایی سپاه با مردم مناطق محروم شرق هرمزگان