مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 18:152021-06-22سياسي

نماینده ولی فقیه در قم: مردم با رأی خود نشان دادند که رییس جمهور حوزوی می خواهند


برخی از غربزدگان سهل اندیش فکر می کنند با مدارک و علوم غربی می تواند پیشرفت اقتصادی برای مردم به ارمغان آورند ولی مردم با رأی خود نشان دادند که نگاه به غرب و توسعه غربی را در تضاد با توسعه اسلامی می دانند.

- برخی از غربزدگان سهل اندیش فکر می کنند با مدارک و علوم غربی می تواند پیشرفت اقتصادی برای مردم به ارمغان آورند ولی مردم با رأی خود نشان دادند که نگاه به غرب و توسعه غربی را در تضاد با توسعه اسلامی می دانند.

نماینده ولی فقیه در استان قم با بیان اینکه ثمره هدایت الهی، کرامت اجتماعی است و ثمره انقلاب اسلامی تحقق کرامت در مقیاس جهانی است، گفت: انسان بر پایه معرفت به خدا و تأسّی به اهل بیت(ع) می تواند به نقشه راه کرامت دست پیدا کند و این مسیر بدون رهبر الهی قابل تحقق نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، آیت الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس بانوی کرامت در سخنرانی به مناسبت میلاد امام رضا علیه السلام در حرم مطهر علی بن موسی الرضا علیه السلام اظهار کرد: دهه کرامت فرصتی مغتنم برای پیوند امت و امامت و تبیین نقشه راه رشد، شکوفایی، عزت و کرامت برای این مردم مؤمن و عاشق اهل بیت(ع) است.

وی با بیان اینکه کرامت بر دو قسم است، گفت: قسم اول کرامت عمومی است که در کلام خداوند نسبت به انسان به کار رفته و نشان می دهد فطرت انسان، الهی و خدا محور است و چنین مقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده ولی فقیه در قم: مردم با رأی خود نشان دادند که رییس جمهور حوزوی می خواهند

نماینده ولی فقیه در قم: مردم با رأی خود نشان دادند که رییس جمهور حوزوی می خواهند