مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 18:102021-06-22سياسي

هیات نظارت: احتمال اعلام نتایج انتخابات شورای شهر اهواز در عصر چهارشنبه


به دلیل اشکالاتی که در مرحله اجرای انتخابات اعم از شمارش آرا و ورود اطلاعات وجود داشت، هیات نظارت هنوز در حال چک کردن و بررسی صورتجلسه ها و رفع اشکال آنهاست و هنوز وارد مرحله تایید انتخابات نشده است.

- به دلیل اشکالاتی که در مرحله اجرای انتخابات اعم از شمارش آرا و ورود اطلاعات وجود داشت، هیات نظارت هنوز در حال چک کردن و بررسی صورتجلسه ها و رفع اشکال آنهاست و هنوز وارد مرحله تایید انتخابات نشده است.

رییس هیات نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز با اشاره به قطع شدن سامانه وزارت کشور از ظهر روز سه شنبه گفت: نتایج ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر اهواز در خوشبینانه ترین حالت، عصر روز چهارشنبه دوم تیر اعلام می شود.

علی ساعدی روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا بیان کرد: به دلیل اشکالاتی که در مرحله اجرای انتخابات اعم از شمارش آرا و ورود اطلاعات وجود داشت، هیات نظارت هنوز در حال چک کردن و بررسی صورتجلسه ها و رفع اشکال آنهاست و هنوز وارد مرحله تایید انتخابات نشده است.

وی افزود: متاسفانه سامانه وزارت کشور از ساعت 13:30 دقیقه امروز تاکنون(لحظه مخابره خبر) قطع بوده و ناظران پشت سیستم ها بیکار نشسته و منتظر هستند تا سامانه وصل شود، در حالیکه از زمان قطع شدن سیستم اعلام شده که هر لحظه امکان اتصال آن وجود دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیات نظارت: احتمال اعلام نتایج انتخابات شورای شهر اهواز در عصر چهارشنبه

هیات نظارت: احتمال اعلام نتایج انتخابات شورای شهر اهواز در عصر چهارشنبه