مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 14:302021-06-22سياسي

شورای تقریبی اهل سنت خراسان شمالی پیروزی رییسی را تبریک گفت


شورای تقریبی اهل سنت خراسان شمالی با انتشار بیانیه ای پیروزی سید ابراهیم رییسی در انتخابات را تبریک گفتند و این نتیجه را مشتی بر دهان بدخواهان نظام توصیف کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو خلق حماسه ای تاریخی در انتخابات، پیروزی آیت الله سید ابراهیم رییسی در انتخابات را مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانستند.

در بیانیه مذکور آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم دشمنان با تبلیغات گسترده از طریق شبکه های ماهواره ای و در عرصه رسانه های دروغین تلاش نمودند تا ملت ولایت مدار ایران اسلامی در این ماراتون و آزمایش شرکت نداشته و یا بسیار کم مشارکت داشته باشند، لکن ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی به ویژه مردم خراسان شمالی با مشارکت بالا در انتخابات در مقابل دسیسه های استکبار جهانی و دیگر همدستانش سربلند و پیروز شدند و با خلق حماسه ای جدید در پای صندوق های رأی ثابت نمودند که قدردان حاکمیت، نظام و امنیت کشورشان هستند.

ملت بصیر و همیشه در صحنه ایران اسلامی با انتخاب آیت الله رییسی به عنوان رییس جمهور کشورشان و دادن رأی حداکثری به این دولت برخواسته از بطن مردم، نشان دادند که حامی انقلاب و پشتیبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای تقریبی اهل سنت خراسان شمالی پیروزی رییسی را تبریک گفت

شورای تقریبی اهل سنت خراسان شمالی پیروزی رییسی را تبریک گفت