مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 14:152021-06-22حوادث

اخاذی آرایشگر قلابی به بهانه ازدواج


مرد شیاد با معرفی خود به عنوان آرایشگر معروف تهران قصد اخاذی و سوءاستفاده از دختر جوان را داشت اما با تلاش پلیس فتا دستگیر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایران، چندی قبل زن جوانی با مراجعه به پلیس فتای پایتخت از مرد شیادی که در فضای مجازی با او آشنا شده و قصد اخاذی داشت شکایت کرد و گفت: در شبکه اجتماعی تلگرام با شخصی که خود را از آرایشگران معروف تهران معرفی کرد آشنا شدم و روز به روز ارتباط ما با یکدیگر نزدیکتر شد تا جایی که این فرد به من وعده ازدواج داد و با این بهانه تصاویری از من گرفت و بعد از گذشت مدتی درخواست های غیراخلاقی و نامتعارف داشت و تهدید می کرد اگر به او پول ندهم آبروی من را می برد و تصاویرم را پخش می کند.

سرهنگ داوود معظمی گودرزی رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات تهران بزرگ گفت: پس از این شکایت کارشناسان متخصص پلیس فتای پایتخت اقدام های خود را آغاز و پس از بررسی های تخصصی سایبری موفق شدند مجرم را در فضای مجازی شناسایی کنند.

کارشناسان فنی این پلیس با تحقیقات گسترده در فضای مجازی ضمن به دست آوردن اطلاعات هویتی متهم با دریافت دستور قضایی، مجرم را در یکی از مناطق غربی تهران بزرگ دستگیر و به همراه ادله دیجیتال به پلیس فتا منتقل کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخاذی آرایشگر قلابی به بهانه ازدواج

اخاذی آرایشگر قلابی به بهانه ازدواج