مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 14:102021-06-22بين الملل

معاون نخست وزیر روسیه: پیروزی اسد پیامی به مخالفانش بود


معاون نخست وزیر روسیه در کنفرانس خبری در دمشق پس از دیدار با بشار اسد بر نزدیکی روسیه و آمریکا در خصوص پرونده سوریه تاکید کرد.

- معاون نخست وزیر روسیه در کنفرانس خبری در دمشق پس از دیدار با بشار اسد بر نزدیکی روسیه و آمریکا در خصوص پرونده سوریه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزای اسپوتنیک، بشار اسد، رییس جمهوری سوریه امروز، سه شنبه با یوری بوریسوف، معاون نخست وزیر روسیه و هیئت همراه که به دمشق سفر کرد، دیدار کرد.

در این دیدار، مساله افق های همکاری بین سوریه و روسیه به ویژه در زمینه اقتصادی و سرمایه گذاری و تلاش های مشترک برای گسترش آن در زمینه های دیگر به ویژه همکاری در زمینه انرژی، فن آوری های مدرن، صنعت و کشاورزی بررسی شد.

همچنین، در این دیدار تأکید شد که پویایی روابط دو کشور موجب انعطاف پذیری جهت گسترش افق های همکاری به صورت دائمی و مستمر می شود.

اسد از سطح پیشرفته همکاری بین دو کشور ابراز خرسندی و تاکید کرد که سوریه به نتیجه بخش بودن سرمایه گذاری های مشترک سوریه و روسیه که نقش اساسی در تداوم و تحکیم همکاری های مشترک دارند، توجه دارد.

رییس جمهوری سوریه همچنین بر اهمیت ادامه مشاوره و هماهنگی با متحدان روس که شرکای سوری ها در مبارزه با تروریسم بوده و از نظر سیاسی و اقتصادی در کنار آنها برای بازیابی امنیت و ثبات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون نخست وزیر روسیه: پیروزی اسد پیامی به مخالفانش بود

معاون نخست وزیر روسیه: پیروزی اسد پیامی به مخالفانش بود