مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 11:502021-06-22سياسي

«پروژه رضوان» به مزایده گذاشته می شود/اموال دبی در هاله ای از ابهام


دادستان عمومی و انقلاب استان قم گفت: براساس اولویت بندی های صورت گرفته ساختمان «رضوان» به مزایده گذاشته شود و در این راستا کارشناسی انجام شده است که پس از انجام مزایده به حساب مالباختگان نخستین وجوه واریزی انجام می شود.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام حسن غریب ظهر امروز در نشست خبری مسوولان دادگستری استان قم که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، اظهار کرد: سیاست دستگاه قضایی با مجرمین جرایم خشن و مخل نظم برخورد جدی و بدون در نظر گرفتن تخفیف های قانونی است و تصمیمات جدی در ارتباط با متهمین جرائم خشن در سال 99 انجام شده است که در این راستا می توانیم به احکامی مانند اعدام و قطع عضو اشاره کنیم.

وی تاکید کرد: نه تنها تخفیف های قانونی شامل جرایم خشن نمی شود بلکه این افراد ممنوع التسهیلات هستند و تاجایی که قانون اجازه داده است مجازات های قطعی اجرا می شود.

وی همچنین در خصوص جرائم ناشی از کلاهبرداری های اینترنتی گفت: این نوع کلاه برداری در ایران سابقه 10 ساله دارد و خاص در حال رسیدگی است.

دادستان عمومی و انقلاب قم ادامه داد: برای احقاق حقوق مردم در اجرای احکام، اولویت بندی انجام شده است و در نخستین مرحله مقرر شد که ساختمان رضوان به مزایده گذاشته شود و در این راستا کارشناسی انجام شده و اکنون در مرحله اطلاع رسانی و نشر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پروژه رضوان» به مزایده گذاشته می شود/اموال دبی در هاله ای از ابهام

«پروژه رضوان» به مزایده گذاشته می شود/اموال دبی در هاله ای از ابهام