مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 1 تیر 1400 ساعت 11:252021-06-22فناوري

اینترنت ماهواره ای احتمالا تا 3 ماه دیگر


ایلان ماسک در ماه مه گذشته گفته بود که بیش از 500 هزار درخواست پیش خرید برای استفاده از خدمات اینترنتی خود دریافت کرده اند - احتمالا اینترنت ماهواره ای تا 3 ماه دیگر در سراسر جهان قابل دسترسی باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصرایران به نقل از یورونیوز، پیش بینی می شود اینترنت ماهواره ای استارلینک که از سوی طرح اسپیس ایکس ایلان ماسک هدایت می شود تا ماه سپتامبر (شهریور-مهر) بتواند پوشش جهانی پایدار داشته باشد اما پس از آن نیاز به تاییدیه های نظارتی خواهد داشت.

جووانی شاتول مدیر ارشد اجرایی و رییس هیات مدیره اسپیس ایکس در یک کنفرانس فناوری گفت: ما با موفقیت 1800 ماهواره مستقر کرده ایم.

زمانیکه همه این ماهواره ها به مدار عملیاتی خود برسند پوشش جهانی پایدار خواهیم داشت که احتمالا در بازه زمانی ماه سپتامبر خواهد بود.

با این حال وی تاکید کرد: پس از آن ما وارد روند وضع مقررات خواهیم شد که باید به هر کشور مراجعه کنیم و برای ارائه خدمات مخابراتی تاییدیه بگیریم.

شاتول گفت استارلینک قصد دارد 12 هزار ماهواره با هزینه تقریبی 10 میلیارد دلار مستقر کند و در حال حاضر خدمات بتا را در 11 کشور ارائه می دهد.

ایلان ماسک در ماه مه گذشته گفته بود که بیش از 500 هزار درخواست پیش خرید برای استفاده از خدمات اینترنتی خود دریافت کرده اند و پیش بینی می کنند که مشکلی در تامین ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت ماهواره ای احتمالا تا 3 ماه دیگر

اینترنت ماهواره ای احتمالا تا 3 ماه دیگر